torsdag 18 december 2008

Torsdag!


Dagens meny för veckan:

Mån: Linssoppa med potatis o avokadodipp

Tis: Kokt fisk o grönsaker med Kornris

Onsdag: Kycklinggryta med ounia (blev ist. kornris/råris) o Gurkbitar

Torsdag, Idag: Fiskaker med potatismos Och Broccoli

Fre: Återstår o se..


Btw: Ringde telia kundtjänst för att prata med dem om digital box till min farmor. Inte nog med att jag störde mig på dialekten utan han var Dryg, fatta inte vad han prata om, och Väldig serviceinriktad.. Dagens irritationmoment!

Farmor säger: "Evelina du skulle passa som en sådan där som pratar, du vet?
Jag säger: "Vadå, en telefonförsäljare menar du?
Farmor " Men jag menar att du kan ju prata för dig o är kunnig i det du säger"
hum.. egentligen menade hon " Du är ju ganska tjatig o tror du vet bäst" ;-D
Vi hörs gott folk/E <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.