tisdag 23 december 2008

julrushen

Idag gäller det att slåss sig fram !
Jag var hos farmor, kom in i diskussionen om julmat.
Idag ska jag göra jansson men hatar egentligen smaken av anjovis.
- Usch sill o anjovis har sådan speciell, det knastrar när man biter i det. Vet inte hur jag ska beskriva det...smakar som..
Farmor lägger ord i munnen på mig - Kanske som en snopp.
Det var precis vad jag tänkte ..hum :-D
Nu är det iväg till stan o inhandla det sista inför afton i morgon
SEE YOU MY DARLINGS / E <3

2 kommentarer:

  1. De var mig en konstig snopp hon smakat på haha. Knastrar.. hm.. mja, jag har aldrig testat att bita i en så vem vet ;) Cahrmig farmor du har :D

    SvaraRadera
  2. haha Ja hon är en klass för sig själv! Ne jag vet inte vad hon menade o vill Inte veta heller :-D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.