tisdag 16 december 2008

En gud

På att köra bil; Har aldrig råkat ut för något, Men

Farmor o jag sitter i bilen, påväg till ÖB.
Jag har parkerat åt fel riktining o tänker
Jag kör ner här
Farmor : - Vad gör du?
- Ne jag backar rätt bilen bara
Jag - Är i nerförsbacke o rattar över fullt o tror att jag har kontroll över bilen.
PANG !
Farmor : VA, va hände?
Jag - fan jag backa på bilen, och fick panik!! Tyckte att jag får stanna o kolla längre fram o tyckte inte heller att den bilen såg skadad ut.
Besserwisser till vaktmästare kom fram - Du såg att det hade blivit skador på bilen va? det måste du kolla förstår du väl.
Jag - ja men ser det ut som jag är en bilexpert eller, jag titta faktiskt på den o jag såg inget stort.
Störande, att folk lägger sig i, som inte har med det att göra. Jag har snackat med ägaren o vi ska fixa en skadeanmälan osv. Så det ordnar sig, men löjligt att det finns män som är kärringar!
/ E <3

3 kommentarer:

  1. haha! män som kärringar, jodå, dom finns! =P

    SvaraRadera
  2. haha, vilken osis... stackare!

    SvaraRadera
  3. sanna :jaaa Usch, men det ordnar sig!
    susanna: Ja det kan jag lova!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.