söndag 21 december 2008

Irriterad

Ibland kan jag undra , varför en hel dag kan gå snett?
Som idag med mitt pajbak, plus att jag blev väckt kl 8 i morses o somna kl 5. Blev väckt igen kl 9 30, sen kände jag press o få grejer iordning o köket såg ut som en katastrof efter min misslyckande choklad-apelsin kaka. Irritation på hög nivå. Sen skulle mormor o dem komma tidgare o gå på stan då ringer de vid halv tolv o frågar om jag ska med. Irritation på hög nivå. Sen vilar jag ögonen i soffan, ställt alarm på 13 o somnar äntligen till innan kl 12. Telefonen ringer igen kl 12 20, tänker att de är pappa o skiter i det. Då ringer mob, o den jäveln kan man inte svara i för då dör batteriet. Ringer upp mormor som ringde o ville fråga om min bredd på sängen. Irritation på hög nivå igen. Tänkte att nu får jag ta tag i mig själv o göra mig iordning o här sitter jag o är inte såå irriterad :-)
Kan inte ni känna så att blir man irriterad på en sak så fortsätter det o hela dagen blir förstörd?
Btw Pappa ringde nyss
- Vad gör du?
- Ja du jag sitter ner för en gång skull, har grejat o plockat
- Jaha, du, skulle inte du kunna lämna i eurotipset, 16raders system?
- Jo men visst jag har inget o göra.
- Ja 16raders, det säger du i kassan, har du 16kr löst
- Men jag tar på kort som jag brukar
- Ne men man kan inte ta 16 kr på kort, har du inga lösa pengar?
- Ja men jag tar väl ut pengar eller hittar mynt i väskan :@
- Okej men det hinner du väl, innan 14 55
- MEN JAA
- 16 raders system då, system allså
- MEN JAA
vacker relation, men va fan jag är inte så jävla trög allså. Bara rädd att mitt minne ska svika mig, att jag glömmer det överhuvudtaget. Måste måste gå till affären snart. / E <3

1 kommentar:

  1. Ja verkligen så jäkla jobbigt emellanåt alltså, men tror det ska finnas ngt piller mot det, måste kolla upp:D
    Hoppas allt är bra, snart är det jul:)
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.