måndag 15 december 2008

Julen är här..

Åhh, va tråkigt allt är som handlar om jul.

Julhandla - Om jag hade vart själv i butikerna med kanske 5 andra så hade det funkat
Julmat - Äter ingen julmat, mycket vegetarisk o potatisgratäng
Julpynt - Mmm jag är tjej , jag tycker om julpynt ; ICKE. Stilrent o inte för mycket rött,grönt,glitter,gilanger, ja ni fattar poängen.
Julkalender - Den på tvn Suger, chokladkartong Nej, det var bättre förr.
Julkort - Är så överdrivet, man ses ju till jul i alla fall. Det är bara ett stressmoment
Julfilm - Tomten är far till alla barnen, Kalle anka, o så finns det massa mysiga tecknade. DET GILLAR JAG

Men Nu ska jag tydligen hjälpa pappa med julkort, jag tycker julen är mysig med gran, julmusik, alla är samlade men dessa grejer innan jul, Usch. Undra om man inte kan få beställa en fridfull jul? Åka till en stuga, klapparna ligger under den fixade underbara granen Maten står på bordet, julmusik spelas o en öppenbrasa o Massa snööö.

kommentarer är alltid kul ;-D

2 kommentarer:

  1. Det där låter riktigt härligt. En stuga med allt det där inräknat låter som den perfekta julen. VILL HA! kanske ska skriva det på önskelistan?

    SvaraRadera
  2. Jaaa! :-) Jag säger ju det, vore ju oartigt o tacka nej lixsom!! dah!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.