torsdag 18 december 2008

Ne men


GOD MORGON!

Vem var uppe kl 5 o gjorde grötfrukost? Jo jag.

Vem gick o lade sig kl 21? Jo, jag. (därför jag inte blogga o sa go natt, sorry ;-)

Och vem rockade i köket o plocka ur diskmaskinen?... inte jag :-)

En bra morgon!

Hälsotips, Kaffe är vätskedrivande o många dricker detta till Enormt stora mängder. Samma med läsk som är frätande. Te påverkar också tänder o plagg på tänderna. Men är mycket bättre än kaffe. De jag säger är ; Tänk på vad du dricker under en dag? Och drick vatten innan maten,istället för under måltiden, och en stund efter.

/ E <3

1 kommentar:

  1. tyvärr verkar inte många äldre veta det där med kaffe och dess vätskedrivande kraft. de tillhör inte ovanligheterna att äldre dör av just vätskebrist :S

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.