måndag 29 december 2008

2008


Ja en kort historia om 2008. Detta året har vart mycket bättre än 2007.

Lärdomar: Lärt mig hur norge fungerar, jobbat o träffat underbara människor och växt i mig själv. Hur maten påverkar kroppen o lärde mig o lyssna på min egen kropp; på den vägen har jag blivit en bättre människa. Både de inre o det yttre har fått en bättre utstrålning och detta kommer inleda det nya året också.

Kärlek: Ja , haha vart ska man börja? Jag var i oslo från sept 2007 - juni 2008. Träffa lite killar , men inget klick dessvärre. Sommaren i Sverige var det fullt ös med fest o killar, nyktert o onyktert. Lite hångel o så, you know?! ;-)

Vänner: Ja fick många godingar i Oslo o jag saknar både ungdomarna, barnen o de vuxna jag jobba med. Mina herbalife kollegor o mina möten. Här har man vänner mellan 18 - 50år. De närmaste vännerna flyttar/tänker flytta o Linda som bor i Oslo o Karin i skövde (dock inte lika långt) Men jag värdesätter er hööögt! Nämna nya: Cecilie o christine, inger elise - Helt underbara kvinnor, norske jänter.

Tur: Ja jag skulle vilja säga att jag hade vunnit o blivit mångmiljonär, men vissa är till för att slita o jobba för sina ören. Vi vann faktiskt 50 kr på triss på julafton. Jag har tur som har så fina människor runt omkring mig. Min moster <3,>

Minnesvärt att nämna : Jan - juni Kommer jag starkt ihåg vårat äckliga kollektiv som jag städa o slet med. Richard, jakob o våra fester på penthouse från maj-juni. Minnet från mediumet i maj - Är glad att jag har de jag har omkring mig från den andra sidan; blir spännande o dö en gång längre fram. Sommaren - jobb på arla där jag träffa roliga människor. Hösten gick segt o många händelser i släkten; plus arbetslösheten. Julen - den var mysig i sig, många tankar till anhöriga o nya minnen skapas.

Årets låt: Takida har vart bra, o dansbandskampen har blivit ett ansikte i media. Inte min stil men kul med ett band från lidk som kom så långt *hejja*

Vad jag önskar inför de nya året: Att känna mig snygg inför sommaren, kanske träffa mr right , utomlands, o en utbildning. Vill lära mig ett nytt språk.

Bilder också, från de gångna året.
Hur har erat år varit? / E <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.