torsdag 11 december 2008

I natt jag drömde

något som jag aldrig drömt förut...

Jag gör en lång historia väldig kort.
- Åkte buss med Daniela , vi satt längst fram o asflabba (onyktra hoppas jag)
-Sandra o Karin några säten bak

Resan gick någonstanns där vi skulle tävla. Indelade i två lag. Vädret var fint o onaturlig fin natur! Vi kom till en stor lokal med två gångar o i mitten var det hyllor, som i en ICA butik.
Nyttiga sidan o onyttiga sidan.

- En tjej är ledaren "följ med mig här så ska jag visa er första rummet"
Kom in till ett rum med ett Jättestort badkar i. Däri, står nakna, vääldig kraftiga Kvinnor med Hängbröst och hängmagar.
-Tjejen säger: "Ja vem i lagen går fram o klämmer på dem"
Alla killar gjorde miner o de andra vände sig bort ..Förutom: JAG

Va fan betyder denna drömmen? Falbygden nästa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.