lördag 13 december 2008

Lördags kväll

Helgen går undan

Saker blir gjort, julhandeln är igång och jag är färdig med det!
Förstår inte varför det är sådan stress jämt, som på åhlens.
Där har det alltså börjat med en sådan som man går runt i istället för dörrar.
Och då har den stannat för i ena delen står útlänsk mamma med barn vagn och hela paketet
och andra delen förvirrade pensionärer.
Jag var påväg ut men blev irriterad, tog dörren men då kom hon i hög fart
- Jo men visst här är det höger regel som gäller! Blir så sur.

Så min irritationslista ser ut såhär

top 5
Catrin shulman - patetiska åsikter o diskuterar som en urkass komiker på 80talet
Barnvagnar i trånga utrymme
Pensionärer - som ska komma först fram i kön. (de har ju hela dagen på sig)
Tonåringar - som bara är tonåringar t.ex cyklar i bredd, fnittrar o tittar snett, plus att de sminkar sig Extremt fult man mår illa
Min pappa - som behandlar mig som en 5åring/12åring

2 kommentarer:

  1. haha ja det är verkligen körigt i affärerna nu med alla barnvagnar, trotsiga ungar, fjortisar som blockerar vägen för att synas och långsamma långsamma gamlingar.

    SvaraRadera
  2. haha Precis! skönt att någon tycker samma :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.