fredag 12 december 2008

Känner du igen hur jag skriver?

tre texter, tre möjliheter, 1 är rätt. Lets start with this 3text, one text is right.

Gillar siffran 3, tredje gången gilt lixsom...eller nu sköljer du ur glaset ordentligt så gör man alltid till man gjort det 3ggr. nu har du 3chanser på dig allså 3livlinor. Fattaru poängen?

Gillar siffran 6, kan man tro. Egentligen finns det ovärda 6 användningar, vem har kommit på att det är bäst, som på en tärning t.ex. Då ska man hela tiden få 6 för att vinna eller försvinna. Fan va världen är 6 fixerat.

Gillar och ogillar siffran 13 eftersom jag fick för mig att det var lyckotalet i fotbollen. Då skulle någon annan fjolla välja det och lilla jag fick ta nr 12. Tjejfajt om det varenda gång, liv eller död. Jag tror på siffror, det är en bra uppfinning. And i like them in diffrent size.

Ja which one is me? 3an,6an eller 13
Vill även tacka min vän Sanna Jansson för att hon fixat denna blogg.
Besök hennes blogg: http://www.sannizle.blogspot.com/
GOD MORGON GOTT FOLK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.