tisdag 30 december 2008

Bloggare

Som kändisbloggare, tycker detta är urlöjligt!
Läste o kolla runt; såklart har jag fördomar som alla andra, men vad vet jag jag känner inte några. Läste på P - wahlgrens blogg att hon var starkt upprörd över hur Jonas gardell kunde håna deras familj o släkt. I detta fallet var det hennes son Benjamin; jag förstår henne som mamma att hon försvarar. Jag skulle nog inte ta Jonas gardell på allvar; men nu hade han tagit bort inlägget i sin blogg om hans "håna la familja Wahlgren" Ingen kommentar om detta.

Sen läser jag i Hannah graafs blogg ; hur hon får frågor om hennes bröst, varför hon gjorde silikon o varför hon vikte ut sig med sin syster i herrtidningarna. Snäälla låt kändisarna vara människor. Och Blondinbella som får höra om hennes päls jackor. Linda Rosing beskriver i sin blogg om " en dag med mina barn" Då är hon en dålig mamma. Carolina Gynning säger emot en besökare som kommenterat " Ja men läs Natsha Peyre, hennes blogg är nog mer intressan" Haha, nu blir det pinsamt för mig att jag har koll på detta men de jag skulle ha sagt med detta att Herregud Varför blev blogg en innegrej; Snacka om att det bara förstör...
/ E <3

1 kommentar:

  1. jaa packa är väl inte det roligaste, men det är okej när jag vet att jag ska åka till Idre!
    gott nytt år på dig med!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.