onsdag 17 december 2008

Nu är det bestämt


Det blir lite festligheter under julen!
Och äntligen har jag bestämt, o inte sista minuten jämt eller det är de ju haha :-)
Juldagen - Stadt 20 års gräns Gud va kul! Sista dagen i morgon o köpa förköpsbiljetter. Blir jag o Linda tror jag om ingen annan tänkt på det före mig? Trodde att de bara var Skara, o det suger skit rent ut sagt usch. I år blir det att utvidga sina vyer, ser framemot Jul nu haha.
Annandagen - Scotts spelar på stadt, hela huset är 18års gräns så det är ju rättvist o sen harrys 25 men vem bryr sig Haha! Jag tycker om småstäder, Lidköping har sin charm på sommaren , en mysig stad kring vatten. Bara folket som är som det är, men jag är inte född o uppvuxen här som tur är. ;-)
1 Julklapp kvar då! Till pappa..hum



Hans Min önskelista

- Träningskort - Träningskort
-Presentkort - Presentkort
- Mobiltelefon - Mobiltelefon
-Jag vet inte - Jag vet inte..

Vadå byta pengar med varandra? haha. " Ja men det skulle jag behöva ha också " " En sådan önskar jag mig också" Presentkort funkar ju naturligtvis Pappa vill på dressman då,Gud va tråkigt. Jag köpte ju en lyxig raktvål till honom häromdagen. aja det ordnar sig nog men om ni har tips, Ge mig! / E <3

3 kommentarer:

  1. Kul att du har börjat blogga igen gumman! =D

    SvaraRadera
  2. Låter som att du kommer ha en fest ledighet:D Önska jag kunde vara 18!!
    Hey måste säga att du har en sjukt fin blogg vännen! /ES

    SvaraRadera
  3. Tack underbara vänninor ;-) Jaa Jag vill också att du ska vara 18, Men snart Elin så smäller det he he ^^

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.