lördag 27 december 2008

Efter allt julfirande

och festande så är jag kapabel till att skriva igen
Juldagen - Utgång med Linda o Sanna <3 My babes! haha det var en kväll o minnas. Lindas snygga dans runt harrys stolar o bord. Min bitchflab till en störande kille som följde efter oss hela tiden.
Annandagen - Spelade Scotts o Linda bjöd mig på inträde Sweeto. Vi stod längst fram o rockade loss. Fan va jag blev irriterad hela tiden på dessa "äldre damer!" om man ska vara fin i munnen. De Skulle stå längst fram o viftade Livsfarligt med sina armar. Jag önska att jag var 1,78 då, men men. En kille vid namn Daniel höll på o klämde på hennes kroppsdelar :-) Ja då kom bitchen Evelina fram igen - Men var dock nykter, men blev irriterad (som vanligt).
Haft det himmlans kul med mina angels!

1 kommentar:

  1. Haha nu ska vi inte va såna här, jag diggar starkt min fina hopp dans:D Och nästa gång blir de i Oslo:)
    Men tack för två jätte roliga dagar gumman min!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.