tisdag 31 mars 2009

bara för det är tisdag

Good morning sunshine!
Här ser man ingen sol så långt ögat kan nå, grått o trist igår höll alla på att blåsa iväg; riktigt orkanväder i Oslo allså. Brrr. Dagarna har gått, kom i söndags o mötte Cissi en tjej som bodde i samma kollektiv här på svenska föreningen. Hon visa sin lägenhet o hur dem bodde plus att det fanns ett rum ledigt där :-) Sen var det mys med Linda på kvällen till "dum,dummare" det var ett tag sedan man såg den..
Annars:
Har jag fått presenter av linda när hon var på Gran Canaria. Alkohol (naturligtvis) en mangolikör, o en fin klocka som satt lite tajt men Fin !
-Köpte en ljusblåmascara, coola färger fanns det rosa, mörkblå, lila, grön o ljusblå
- Tittade också på en fin lägenhet igår, vill verkligen ha den så Jag Hoppas!
- Köpte en sådan god smothie här nedan för linda (kosta dock 44kr) banan,ananas,mango, apelsinjucie. Gott.
ger faktiskt o billiga.
- En liten söt paket till pappsen också
-Satt o drack kaffe på lindas jobb o prata med henne i 3tim :-D
Bara för det är tisdag idag så ska jag ta en till smothie innan hemresan. Och en mangolikör när jag kommer hem ; Koppla av o hoppas jag får mail av hon med lägenheten. Så idag ska de bli att åka i 4tim plus vänta så jag är hemma kanske 19 :-/ Puh!!! / see you Evelina

1 kommentar:

  1. haha ja sant, håller med om allt du skrev om linda.. patetiska kvinna.. suck.. och det har ju redan tagit slut mellan henne och hugo.. pinsamt alltså.. det höll inget alls.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.