måndag 16 mars 2009

Foto.. graf?

Tommie
porträtt- pappajo ganska bra tack


Hur kommer det sig att aldrig killar vill vara med på att fotograferas, förutom pappa då! Tommie var bara en slump, jag tror de har med deras manlighet o göra. Det är kvinnor som ska stå o posera med avklätt eller naket..Är så tråkigt o fota tjejer eftersom de ska vara så snygga, o det blev inte bra , ne ett till you know. Med killar är det lättare, de säger snyggt fast de har finnar eller dubbelhaka! Mer killar som modeller tack!! Ingaa backslick bara haha..normala,vanliga söker jag he he / E

3 kommentarer:

  1. Tack för dina kommentarer e alltid kul o få ...följer du min blogg??? & ja håller me dej om de me att fota tjejer hihi inte lätt .... ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Killar bryr sig inte så mycket sägs det ju, så när man väl får dom att fotas (hmm, bryr sig gör dom ju eftersom dom inte vill, haha!)så får det bli vad det blir. Klagar dom eller ber att ta en ny bild så är dom ju "mesiga"! Deras manlighet, ja, det tror dom nog i alla fall! =P =D

    PUSS!!

    SvaraRadera
  3. min man borde bli fotomodell helt klart. inte bara för att jag tycker att han är snygg, utan att för han helt enkelt skulle göra sig bra som en. han gör sig nästan bra på kort hur och när man än tar kort. förutom när han är sjuk då, men vem är fotografisk då? ja män är roligare!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.