tisdag 3 mars 2009

extreme homemakeover

Har ett projekt nu idag, ska måla hemma hos Michaela & Anders. Vitt ska det bli, jag är pågång älskar o fixa i hem, alltid kul hos andra också om de blir nöjda haha. Imellan detta ska jag träffa Sandra, prata o tjöta. Ikväll ska jag in till skövde o fika med ett par gamla klasskompisar. Åh saknar sommaren också, en bild på mig o Mich förra sommaren.

Är fortfarande hos Camilla

eN sak som jag kan är o festa iaf ;-P påtal om det. För snart är det helg o denna helg är Inte lugn/ E

2 kommentarer:

  1. Hej ,vi har en blandras scheffer .labbrador .golden men e världens snällaste hihi .... kul att du va inne på min blogg tackar ja för e ju alltid kul om någon följer o läser hihi hoppas du får en bra dag ... fäljer din blogg o den e bra så fortsätt skriva e alltid kul att läsa ;)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!!
    Ja, fan vad man saknar sommaren och längtar tills den är tillbaka!
    Kram kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.