söndag 15 mars 2009

Oslo

På tågstationen blev det mellis haha
På torsdagen var vi ute o åt middag, lugnt,mysigt o trevligt. Efteråt gick vi till den livebaren o var där till 02 30, puh!

På torsdag eftermiddag träffade jag dessa herbalifedamerna som fick mig att börja med det själv. Jag ångrar inte det en enda gång, har nog aldrig mått bättre o inte vart sjuk på 1år, helt sjukt hur maten spelar roll i ens liv o kropp! Beatrice(t. h) bjöd på jättegod linssoppa med massa grejs i, mättsamt o väldig gott, utan mjölk o gluten!


Christine hon i mitten på damerna, jobbar på pareto. Jag fick mitt första jobb där i köket jag dela ut kaffe,vatten o lunch i små "grupprum" där de hade möten konferens osv. Ett flott ställe , här satt jag o vänta in christine :-) trevliga människor där!



bild sen i ons när linda gjorde karatefylla haha, för en gång skull hade jag "mammarollen"




I tisdagskväll sent kom jag till Oslo då hade Linda städat sitt rum. Det är större än vad det ser ut på bilden, bakom mig har jag garderob o grejs men detta är mycket bättre än sv.föreningen. Dock är det 12 trappor upp men röven blir snygg till sommaren iaf, o man har gratis uppvärming! / E






2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Vad är herbalife och vad går det ut på egentligen? :)

    SvaraRadera
  2. Verkar som du hade kul dagar i oslo! =) Karatefylla, haha! =P
    PUSS!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.