måndag 9 mars 2009

Oslo tis-fre Blir sista minuten med allt

Detta är Oslo en regning dag i februari förra året.
Jag ska till Oslo i morgon eftermiddag, lång bussresa men det är värt de.
Nu har jag köpt mob också men när jag var där inne så fråga jag" Går det ha alla simkort i den?" - Ja alla förutom 3. "okej men det har jag inte" Sedan när jag kommer hem o ser på mitt Nya simkort ifrån halebop som jag betala 62spänn för att de hör ihop med 3. KUL! OR NOT. Så då fick jag ringa Telia så nu ska de skicka ut mitt nr på teliasimkort. Åhhh, sen skulle jag börjat tvätta kl 18, men blivit sen med detta pga ändringar. Tänkte att mitt norska kan jag använda då eftersom jag ska till Oslo i morgon, Jo visst då har jag glömt av min pinkod o hittar inte mina papper (jag som spara på Alla papper när jag bodde där) typiskt. Så då ringer jag telenor i Oslo o då är han gullig o snäll som hjälper mig. Nu har jag allså mitt norska nr i min mob, får mitt svenska på fredag kanske. aja, bättre sent än aldrig. Nu väntar jag på pappas bil så jag kan åka o handla innan 21 00, guuud vilken dag. stressigt som bara den, hej nyttiga Evelina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.