måndag 9 mars 2009

dagen har börjat stadigt o med soool

Sen frukost/lunch. var uppe kl 7 redan o åt ägg o vegetariskburgare :-) Nu kände jag att jag skulle starta dagen ordentligt med vitaminer omega. Det gula som är i gröten är linfröolja, bra fetter, även kokos o vaniljshake i sen dricker jag Aleoverajucie o Te.
I lördags gjorde jag snyggt i pappas garderob, som behövdes veerkligen. Köpte dem där facken på Åhlens faktiskt, tycker det är smidigt o snyggt

Söndagskäket blev gluten-mjölk-äggfria pannkakor. Fast jag äter ägg så jag gjorde en äggröra med kidneyböner, lök,paprika o champinjoner; mättsamt minst sagt./ Mina dagar

3 kommentarer:

  1. SVAR: Hmm.. ja men det känns som att vi redan har pratat och pratat och pratat om det här nu att jag inte orkar mer. HAn vill ha barn och familj, han vill börja i år med att försöka bli graviada men samtidigt säger han ibland att han är lite rädd för det. vilket man förstår, men sen känns det som att han vill för mycket, han vill leva ett eget liv samtidigt som han vill försöka ha ett familjeliv.. det går lixom inte, man kan inte ha både och, det blir för jobbigt och jag vill inte ha det så heller.

    Ja man undrar verkligen vad meningen med det här livet eg. är.
    Jag orkar inte diskutera mer med honom, han brinner för sin träning och vill verkligen tävla men han fattar inte att vi inte är 20 år längre, vi har inte så mycket tid på oss att försöka skaffa barn, jag har ätit p-piller i en evihet och vet inte ens om jag KAN bli med barn plus att det kan ta mig en väldans tid att bli det.

    Att börja satsa helhjärtat på träning och tävlingar är inte direkt den bästa tajmingen just nu!! Jag blir helt galen på det här, det sårar mig att han prioriterar träning, väljer att ge sin själ till det och som han själv säger.. "kommer nästan bosätta sig på träningen".. åå super kul!!!

    Tack för dina ord, stödet behövs alltid och hoppas att du snart finner din mening med ditt liv och vad du vill.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Svar - Taaack Evelina:)
    Å gud vilka nyttiga grejjer du äter, grym du e =)

    SvaraRadera
  3. Yogi tea classic cinnamon spice! Det bästa som finns! =D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.