torsdag 19 mars 2009

Onsdagen

Ja sitter o skriver om min onsdag nu!
- Fotat sanna som ni förstått, i morgon bitti ska jag ut tidigt o fota, passa på medan vädret är bra
Efterlyser en gravid kvinna o fota, någon?

Dagens gärning: Mitt på kvällskvisten hörde jag hur kitty skällde på uteplatsen o kolla läget. Då stod en liten hanvalp o kika försiktigt på den gapande bitchen till hund som jag har. Och jag såg ingen Matte i närheten, utan öppna grinden men han var rädd. Försökte få in honom på tomten för att sedan kolla runt om det fanns några i närheten. Jag hörde sen att några gick längst ner vid garagen o ropa. Så jag sprang dit o förklara o han blev jätteglad o lättad. STACKARS MATTE O HUND! / GO NATT, GO MORGON

3 kommentarer:

  1. hejje! ja det är riktigt gött att shoppa ibland. synd bara att man inte hade mer pengar till det =) händer det nått kul i helgen då? P&K Ida

    SvaraRadera
  2. hehe jaa snart är den stora dagen:D shit vill ha den nu! men först ska de hända massa andra saker:D hur är det med mig nu för tiden?:) var ett tag sedan :( KRAM

    SvaraRadera
  3. om min man bara kunde få tummen ur röven och se till att hjälpa till en aning i "barnverkstaden" (vilket dock inte lär ske på år och dar tyvärr om man ska vara realistisk) så kunde jag ställt upp! ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.