lördag 28 mars 2009

trevlig kväll

Som alltid så umgås jag med Kitty Men denna kvällen var annorlunda mot
de fredagar jag brukar ha. Sanna ringde mitt i maten här hemma o undra om jag ville se på film med henne o markus. Så gulligt att de tänkte på ensamma mig!
La zola tror jag filmen hette, seg men de sista 40min var bra.
Och Magnus vann lets dance, kunde det bli en bättre kväll.

Lördagen nu ser ut att bli mycket o göra, ringde veterinären idag(fre) o han kunde ta emot mig o kitty på lördagmorgon så jag ska ringa honom och kolla.

Mina kort Måste bli färdiga.. ska gå igenom så jag vet mer noga hur jag ska lägga upp allt. Det är så svårt. Har skrivit upp nu på ett a4 allt som jag måste tänka på om jag ska flytta. VILL VILL VILL. Minnet är ju som det är, lika bra o påminna sig själv. Som tandläkartid har jag alltid svårt o komma ihåg.

Tandläkaren, Doktorn, herbalifegrejs, banken, maila folk bl.a detta innan 15april. Jobbar bäst i press sägs det ;-P/ GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.