onsdag 4 mars 2009

Idag är det som vilken dag som helst, bra start på dagen ; alltid.
Hela tisdagen gick åt o Måla barnrummet hos Mich vitt. Nu denna Ons har jag också målat så nu är det igång Lite kvar eftersom de ska ha lister & tak vitt också. Jag måla iaf väggarna nu sitter jag hemma i soffan o som vanligt ser jag på "det okända"
lunchen var God & Enkel, vit fisk file, kidneyböner, spenat råris & Paprika Olivolja som dressing över. Middagen blev lax & grönsaker :-) Ingen träning på ett par dag men nuså när jag är tillbaka i staaaan he he.

Ny Lekkamrat En kille som heter Tyson

På måndagen träffa jag o Kitty Tyson. Fias lille buskille, de hade kul ihop Inomhus.

Mormor var hundvakt, o Kitty blev bortskämd. Här är mormors tattos. Fjärilen var den hon gjorde nyss, jättefin vid halsen /bröstet typ.




Fullt i bilen men ändå smidigt måste jag säga. Camilla köpte en hel del..


I söndags var det Ikea som gällde, där vi träffa Morbror o hans familj helt plötsligt: helt appropå. De besökte Angie som pluggar i jkp o då är ikea o A6 vääldigt kul. Camilla skulle ha massa så för oss var det 5tim typ haha. Jag köpte förvaring iform av vita lådor, en tyg låda, tygförvaring i byrån, stekpanna, glas till mormor, databord Detta kostar 600kr.

4 kommentarer:

  1. Den lunchen ser inte fel ut! Och vad fin mormors fjäril blev! =)
    Nu har jag fått ordning på datorn med! Vad kul med IKEA och att du fick köpt bra grejer!
    Jag fick jobbet! =D Börjar 1 maj! Så vet du nån som vill ha min lägenhet så säg till! =D
    Vi får ses snart, kan vi inte träna lite nästa vecka? Och leka med vovvarna!?
    PUSS
    Puss

    SvaraRadera
  2. Åh vad god din frukost såg ut!!
    Fin liten vovve!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja de gick bra när dom fick komma in o busa hundarna. :) säg till nästa gång du e i krokarna, tror Tyson gärna träffar kitty igen :)

    SvaraRadera
  4. Om trent samme frokosten som jeg har det.. :o)

    Et glass Aloe, Havregryn og Shake, En stor kopp herlig UrteTe. :)

    Du får prøve Teen til Herbalife. ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.