fredag 6 mars 2009

hälsofreak/ superfredag

Nu har jag klippt mig, det kommer synas mer när jag plattat det. Men jag är nöjd för de 400kr det kostade o Klippa sig!! det måste man va haha


















Var inne på ginatricot hur länge som helst, ush för att prova kläder. Men tillslut fann jag detta, vet inte vad jag ska ha på mig i morgon Vad tycker ni? Sen gick jag till sanna o sedan blev det träning, extremt gött att sätta fart på fläsket!! provrummen fick mig att få ångest så j* vilket pass det blev ^^
sen blev det ordentlig måltid med omlette o en maffig sallad som innehöll isbergssallad, gurka, tomat, champinjoner, kidneyböner, avokado, rödlök, paprika. Gottit o bra samvetemat ;-)
Nu återstår min städning som också stod på listan, puh/ EVELINA

2 kommentarer:

  1. De blev skitfint ju ;)
    & kläderna till vänster tycker ja du ska ha imorgon jättefint ;) O tack för ditt besök på min blogg o för din kommentar hihi man blir såå glad ;) ha en bra kväll o helg ...

    SvaraRadera
  2. En utmaning till dig.
    http://dkqa.blogspot.com/2009/03/utmaning.html

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.