fredag 13 mars 2009

tidiga mornar långa nätter

Äntligen hemma från Andys (ute ställe med livemusik) nej inget pensionärsställe, riktigt soft o hänga på o även dansa. Sköna människor o 80% killar, kanske 10% som ser bra ut om jag inte vart så kräsen så hade jag fått Här är mina val
1. Utlänning, alla sånna stöter på mig jäämt när jag är ute tillomed när jag färgat håret (va fan) nu har jag Inget emot utlänningar allså men ni vet det finns "fel sort" den får jag..
2. Gubbar runt 40-60år var två stycken som fråga om jag ville med hem igår. (snällaaa vad tror du)
3. Mesiga killar, morsgris, tönt, fjant you name it
Så hur kommer min framtid se ut, det återstår o se.. GO NATT!

1 kommentar:

  1. Killar på krogen, det säger jag bara.. iiäck oftast... =P

    Vad ska du göra i helgen nu när du kommer hem??
    KRAMAR I MASSOR!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.