tisdag 17 mars 2009

sol sol sol jättesköna sol

Som alla andra har gjort så påpekar jag också det jättefina våriga vädret som vart idag!
Min dag idag, vakna tidigt o tog en promenad som var riktigt skönt. Somnade Inte om utan åt min stadiga frukost o myste framför tvn ett tag. Jag som trodde det var onsdag idag, skit också :-) Städa lite här hemma o sen vart ute Igen så har hela dagen vart
Hurtig som jag egentligen är så försökte jag boka samma pass som susanna men icke sa nicke, naturligtvis Ingen som bokade av *typiskt* Onsdagsmorgonen ska jag iväg o träna!! Hoppas hoppas på sol i morgon också man känner sig genast på bättre humör.

Dagens bästa: cecilie ringde (norsk fd arbetskamrat) underbar kvinna !
dagens roligaste: Jag ska fylla i min tatto nästa onsdag
Dagens sämsta: Inte hört något ifrån de boenden jag sökt i oslo *panik*
Dagens middag: Lax, ounia med isbergssallad citron o linfröolja i som är rik på omega3 fetter!
Veckans höjdpunkt: sandra hälsar på mig på torsd? att jag blir färdig med mina arbetsprover sanna j har du tid? / EVELINA

1 kommentar:

  1. Jag stressade iväg på passet iaf, hann precis dit! Men du skulle fixa ett lösenord så du kan boka på nätet, då får man hålla utkik hela tiden, är massor som bokar av men det bokas på fort igen med en ny hurtig människa! =P

    Ringer dig senare, jobbar förmiddag idag...
    STOR kram!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.