torsdag 12 mars 2009

Jag gör Oslo några dar

Nu har onsdagen gått, började med att jag åkte till min gamla barnhage. Tråkigt nog kände inte barnen igen mig för jag har ju klippt av mig håret o färgat kanske några kilon ner också som gjorde det. Var där en stund sen mötte jag upp linda så vi tog en sväng på stan, fast det blev ingen stadrunda direkt.
Ringde i min mob sen då var det Diana ifrån barnhagen som fråga om jag ville jobba tors fre
- Haaallåå jag är på besök till fre, 3DAR & jag har Inte tänkt o jobba.. haha Men jag tar det som komplimang
- Blev även erbjuden boende i hus, hyra ett rum. Problemet är ju inte jobb utan boende o jag ska ha med Kitty också isf. Krångligt och få med sig henne över gränsen bara, för kolla upp.
- Onsdagen blev fest i alla fall & Linda tog det med ett stort F. Hon blev rullelullig haha, jag var vääldig stabil tro det eller ej. Fast emot slutet av natten så blev jag vääldig trött. Linda skulle in o köpa mat som hon kalla det mitt i natten.

Jag är inte sådan att jag påpekar vad andra äter de får dem sköta själva, jag är ju ingen morsa.
Jag råka kläcka ur mig "ska du verkligen äta massa chips när du gjorde det förut också"
- Du säger jämt att jag gör fel , jag vet att jag inte ska äta det men du påpekar hela tiden. "
Snälla Linda säg en gång som jag påpekat när jag vart här förutom nu"

Och då var grälet igång Saken var att jag blev arg för hon sa att jag hade sagt det tusen gånger "okej men nämn 3gånger jag sagt nått förutom nu i nuet då" Då blev linda ledsen, så jag ångra mig sen o sa hur jag kände o blabla you know the shit. Och jag var inte ens full på det sättet utan mest trött aja, nu ligger hon helt halvdöd inne på sängen.
Nu ska jag ta en dusch o bli människa! see you / EVELINA

2 kommentarer:

  1. Hej =)
    jaa jag funderar på det, det är ju balskor & utspringsskor som jag letar efter. Du har inget tips på bra sidor ? :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa visst är han, helt underbart söt!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.