måndag 23 mars 2009

ooh ho

Dagen i ära
skövde : snö timmersdala : snö Här : barbacke o grått! Tänk så konstigt..
Dagens bästa: Att Kitty fick springa av sig här borta vid lekplatsen o grönområdet. Hon såg så lycklig ut o det gjorde mig glaad :-) och att jag ska förbättra träningen denna veckan.
Dagens sämsta: Helt klart vädret, så trrrist. Känner mig tung i huvudet ( vattenbrist har drukit dåligt aja bajja)
Veckans mål : skicka in ansökan.. Usch.. men men nu är du färdig evelina sluta vela runt. Åh blir trött på mig själv ibland.
Boendet? Jo jag har ett som jag är intresserad av i Oslo men ska dit nästa vecka för att Kolla på det o för att träffa dem.(Om de andra två tackar nej) Men som jag sagt jag är inte så kräsen bara Kitty får följa med. Om inte människorna är pysko. he he.
Födelsedagar: Mormor på tisdag ( ska dit idag för att fota henne i morgon bitti ) o farmor ska firas på lördag, Onsdagen tatto. Torsdag o fredag måste jag fixa inför ansökan.. Fullt upp sedan på söndag vila sen är det Oslo igen.. om jag får.
Ny månad: Helt sjukt att det går så fort, shit allså! men men nu är det mars.
Snart kommer pappa då ska jag iväg o träna o svettas som EN GRIS. P & K / Evelina

2 kommentarer:

  1. Ansökan till vad?? *nyfiken* Pusssssss

    SvaraRadera
  2. Spännande med Oslo nu då! =)

    Och du gumman, din ansökan kommer vara kanonbra, det är jag helt säker på! =D

    KRAM

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.