fredag 20 mars 2009

Jag o Kitty myser i soffan. Hon är för söt när hon sover!

Min mättsamma paj med mosad banan soyadryck o vaniljshake i en sås. GOTT!
Den är värd o prova så himlans god.
PÅ TVN.
Sitter o kollar på lets dance jag vet inte vem jag hejar på men magnus o morgan är ju värda finalister men men det är ett tv programm så :-)ska erkänna att jag ringt på magnus hihi.
Faast måste säga jag såg på stockholm Arlanda igår o jag har aldrig hört om Bröllop på flygplats!!? VA vem vill det..haha men smidigt om man vill köra smekmånaden o bröllopet samtidigt. Billigt, spontant Men oromantiskt! Ska ta en kvällspromenad med kitty efter hon har sovit en stund. Hoppas ni har en fin kväll, i morgon blire illa tvunget o träna järnet/ Evelina o Kitty

3 kommentarer:

  1. Hej på dej kul du ger kommentarer men ja kommer stänga bloggen ett par dagar då de vart lite strul me en person där men den e snart öppen igen ;) & ja de e kul me tarokort de e ju de ja jobbar me vet ej om du kollat min hemsida ??? www.vibeke.se ...hoppas få höra mer av dej sen när bloggen e fri igen ...så trist att vissa inte kan låta bli o dumma sej ju ;) ha en bra helg ...

    SvaraRadera
  2. Vad söt din lilla vovsing är:)

    SvaraRadera
  3. Kitty gjorde att jag smälte :) Helt underbart söt när hon sover. Vad är det för ras? :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.