fredag 6 mars 2009

Klippning

Nu är jag trött på mitt hår; gjorde slingor i helgen men det hjälpte inte
Så antagligen är det för att det behövs klippas, ringde i morses o fick en tid nu 14 15!
Håret är som smör så jag ska duscha innan , så ni vet!
Kanske blir frisyr eller bara toppa mig, annars får jag höra med charlotte om hon vill färga det IGEN. åååh, aldrig nöjd; med något ;-)
Headlites blire iaf, inga förändringar eller någon annan salong.
" Ta polskan hon är billig, sa pappa" Jo men visst hon håll bara på o slita av mig håret, kändes som tortyr från 1800 talet. Nixpix!

Fredagen annars: (Klippning), gå på stan se om jag hittar något snyggt, sen träning. Något som behövs är städning så min fredagskväll blir at städa. Som jag skrev i veckan så är det faktiskt ingen lugn helg ändå, utan i morgon börjas det kl 16 :00 förfest inför personalfesten!! Hur ser eran fredag ut? / E <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.