torsdag 26 mars 2009

Borta bra MEN hemma bäst..

Birgitta 69år


Nu är jag hemma ifrån landet!
Skönt för kitty o springa ute i det fria, plus att mormor hade snö också.
Vad har hänt ? : Vi har firat mormor, 69år. Bakat tårta (gluten o mjölkfri) gjort goda smothie med herbalife i (of cårs) Ska införskaffa mig en sådan som man bara häller i frukt o sen sköter det sig själv :-) Mormors födelsedag: börja med att jag fota henne (en bildserie) sen var det i fullrulle. kl 11-12 30 kom grannen in, kl 13 30-15 30 var mormors vänninor där & kl 16 30 kom moster o morbror med familjer.
Onsdagen: Jag sov länge , var helt sluuut efter allt firande. Sen var vi ute, jag fota lite till & sen skjussa mormor mig till Götene. Där åkte jag & kitty bussen, väl hemma ringde Sanna på dörren ; lagom tills jag skulle upp o fylla i min tatto.Kvällen sluta med De okända o fråga Olle som är sjukt pinsamt.. O vilka människor som var där i studion, aja.
Dagarnas irritation!?: Såklart Camilla, hennes klagande, jag höll på o koka!! men men :-) nu har det smällt.
Benny, grannen!

Kort om mina dagar / Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.