lördag 28 mars 2009

Oslo igen då

Nu har jag bokat biljett! puh , är egentligen för trött att packa men ska inte ha med mig så mycket. Ska i alla fall försöka o inte ha det, så svårt men det blir bara en väska o handväska.
-shake
-min eco gröt :-)
-smink o ansiktsgrejs tandborste o tandkräm
-trosor, sockar o någon överdel o byta med. Kommer ju hem på tisdagen igen juh, så det ska inte vara stor packning.
Farmor hade kalas idag
som det alltid brukar vara så highlife,hundar katter o barn. Smörgåstårta o kaffe massa godis o för mig blev det kycklingsallad , lite kaffe o popcorn! Sen satte jag igång o släckte ner allt o tände ljus. Förutom tvn var på, men men; tror det var många som släckte ner faktiskt?
Ne ni , nu är det dags för sängen o packa snabbt.. Gonatt & en trevlig söndag på er, själv sitter jag på tåg o buss från 09-14:55 P &K
PS: Tack susanna för hjälpen idag, Kitty mår fint, ingen skillnad än! krama kitah från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.