onsdag 18 mars 2009

hem till mormor

Ännu en gång försökte ödet förstöra min plan o nu sätter jag mig emot, Jag o sanna Ska fota idag hos mormor!
Får se hur detta blir, vi har sett många bra bilder framför oss men man vet ju aldrig. Sanna gör sig jättefint på kort o hon har många ideer själv så det är kul o bolla framåt tillbaka. Resultatet blir väl gammaldags, sexigt, coolt, attityd Bra helt enkelt. Solen lyser mindre idag men det är ett fint ljus ute o kitty får komma ut på landet o springa av sig!
- Min träning var det *jag skäms* ja men ikväll Ska jag verkligen göra en genomgångare
- Linssoppa till mat tror jag det blir
-shake shake shake
www.herbalife.se För den som vill veta vad jag dricker varje dag ;-) see you

1 kommentar:

  1. Vi får hoppas att vi båda kan få lite mer sömn i natt. =)

    Vädret håller mig vaken, den underbara solen. Hoppas det går bra med fotgraferingen..
    Ha en bra dag!
    Kram kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.