torsdag 26 mars 2009

torsdagen

En dag på stan i träningskläder!
Japps, jag cykla in o klagandes på vägen kom jag tillslut hem till Sanna o vi gick på stan. I lidk. bryr jag mig inte så mycket hur jag ser ut på stan så jag tänkte , eftersom jag ändå ska träna sen så kan jag lika gärna ha på mig det so whats it. Hitta två presenter till farmor; fick pengar av pappa därför han inte är så bra på sånt :-P Och det blev en vit tulpanvas o två vårfina kökshanddukar! smått o gott.
Jag har kommit på vad jag hatar mest
- Att prata engelska
Jag tycker det är helt okej o lyssna på det o förstå. Är det en person som är engelskman, eller som bara kan engelska så undviker jag att prata, fråga o är allmänt tråkig och ointresserad bara för jag inte vill prata (för en gång skull är jag tyst) Utomlands, cure, då är jag tvungen! :-) Tycker någon samma?Nu ska jag käkaaa efter mitt hårda pass! / Evelina

2 kommentarer:

  1. Ahhw! Å så har du redan tränat, tänkte dra med dig ikväll jöö!! =( =P

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. jag älskar att prata engelska! konstigt nog så växlar dialekterna väldigt. Ju tröttare och tokigare jag är desto grövre brittisk dialekt får jag! mycket konstigt eftersom jag pratar amerikanska annars..

    jag tror presenterna blir jätteuppskattade! Det kändes som vår bara av att läsa om det :D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.