måndag 23 mars 2009

Lukta gott vid mens?

Ja nu köpte jag ett par bindor i högsta hast!
Och nu titta jag på dem o tänkte va fan är detta?! Jo en våtservett "refresh" haha, helt sjukt.. aja kan kanske vara något. Var tvungen o nämna detta, och nu ska jag åka till Mormor o återkommer på onsdag kväll. Hon ska få en lotion i present "luktagott javisst"
MEN jag har mobilen med mig, ring ring hihi! jag lovar att jag ska bli bättre på att svara i mob. Tro det eller ej så är det ovant ;-)
P & K / Evelina

1 kommentar:

  1. jo men jag säkert hjälpa dig om du vill, men jag har inte Ps hemma, bara i skolan men jag kan ju göra det i skolan, annars så har jag ett fotoprogram hemma som jag använder till alla mina bilder och funkar lika bra, kan ju göra det hemma också ;) puss!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.