onsdag 1 april 2009

sol tycker jag om!

Åh underbart o vakna till soool!
Nu är det pangboom o in till stan o käka lunch med sanna om vi hinner.
Denna förmiddagen har jag haft telefon tid mellan 11-12 skulle ringt folktandvården också men det var lunch till 13. Annars känner jag mig effektiv, stryckt över 6 grejer, 8 grejer innan dagens slut.
VARFÖR? - Jo för nästa vecka på fredag så FLYTTAR JAG. Oslo, carl berner, jättemysig lägenhet o en supertrevlig tjej som äger den då. Ljus o stor fresht kök o badrum.
Relationer? - Ja detta blir ju lidande tyvärr, men detta är vad jag vill o vad som jag mår bäst av. Så Tommie, Sanna, Karin, Sandra, Ljunkan, Susanna, kusiner o familj.. Ni vet ju vart jag finns o min dörr är alltid öppen :-) 30 mil är ju inget o det går ju tåg o buss hela tiden till bra priser. Kitty blir norska också , så det blir kul. Jag är så glaad idag när jag prata med Signe (hon som äger lägenheten) Blir intensivt nu dessa dar o hela nästa vecka, Puh. Jobbar bäst i stress o press tyvärr. Har till o med skrivit upp på ett stort papper allt jag ska göra innan, så dag för dag. Nu kurrar magen / see you

1 kommentar:

  1. Ne men ska Kitty bli norska. Då får vi inte hundbesök på ett tag då :S Ska du jobba som? KRAM Fia O Tyson!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.