fredag 10 april 2009

skärtorsdagen

före (dock festfixad) :-)
efter (från idag) Vad tycks?
Fullt upp vill jag säga först.
Fast när jag ska göra något så sker det väldigt fort o pampampam, dock så är jag segstartad. Det var där skon klämde. I alla fall, så har jag packat ner kläderna i sopsäckar smidigt och bra. Just what i like.
Tjafs med pappa för att nämna vardagsrutinen. Några sköna saker jag gjort idag för övrigt..
-färgat håret (garnier pernilla wahlgren) Ja vad tycks? Tycker kanske jag passa mer i de förra om man inte räknar med utväxten då.
-Sen att jag basta på fs, min sista dag där. Göött! Åkte till sanna efter vi packat in o det var väldans trevligt sällskap där , göölliga töser o kurt haha. Kvällen/natten slutade bra! tack o adjö sverige, för ett tag!
(Däremot blev jag irriterad på att de ska stänga tidigare på skärtorsdagen så jag inte hann allt, men det är en annan historia..) /Evelina , kommer sakna my friends o alla underbara!

1 kommentar:

  1. jättefint båda hårfärgerna på dig tycker jag! det känns mer DU i den ljusa men det är nog bara för att jag är van vid att du är ljus :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.