tisdag 7 april 2009

här kommer alla ursäkter på en o samma gång

Ja
Träningen har inte alls gått på två veckor snart. Och så ställde jag mig på vågen (ajajaj OJ) SÅ nu har jag ätit soppa i två dar.. gott faktiskt.Men påtal om ursäkter så va jag ju tvungen o åka
-upp till oslo för att se på lägenheten o träffa T. o mamman.
-Sen var det vaccinering o fix med kitty o födelsedagar o träffa vänner. Och nu denna veckan skulle jag tränat men igår gick klockan o jag börja med att tvätta Allt som lagts på lager.
Idag fortsatte jag med tvätt, städning o släkt som kom hit. Helt slut o i morgon blire mer, idag har jag bara plockat ur skåp o lådor o rensat... Inte packat!

För att vinna tid så skulle jag lämna in mina bilder (till ansökan) på A4 inne på expert. cure, expert.. o sedan klappat o klart MEN , när jag kom hem o såg detta så har någon idiot dragit upp bilden så det har beskärts, som gjorde en bild suddig o den andra var huvudet "avklippt". Så då fick jag pappa o köpa patroner till skrivaren o fotopapper. Så fick jag ordna upp själv; nu är det fixat. Tyvärr var jag blond o inte förstod att man skulle ändra inställningarna till "glossy fotopaper" ifrån "vanligt" aja.. 310spänn för framkallning på a4.
Tråkigt klago inlägg från mig! /Evelina

1 kommentar:

  1. Man FÅR klaga ibland gumman! =)
    Vi måste ju hinna ses!!! Bara en kortare kortis iaf!!
    Utmaning väntar i min blogg, om du hinner.. =P
    PUSS Å KRAM!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.