lördag 18 april 2009

sommaren är påväg


Det som jag älskar med sommaren

- slipper ha så mycket kläder
- och att tjata på barnen på dagiset att klä på sig
- Få sitta i solen o dricka gott o äta, frukt smakar mycket bättre, frukt/bär drinkar MMMMUMS.
- allt är så mycket lättare när det är sol ute och alla verkar så glada.
-kvällspromenader
Jag får nästan lite pirr i magen när jag tänker på det, påtal om pirr så är det mmkt kärlek i luften på sommaren också hihi.. man vet aldrig..
Synd bara att jag gnäller så och blir irriterad när det är riktigt varmt eller när jag blir för varm haha

(jag bjuder på denna bilden från sommaren 2008 på aker brygge här i oslo)
utsikt över havet.. så fint!

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, man känner sig mycket gladare, frächare och goare på sommaren!! =D

    Hur har det gått med Kitty????
    Det enda jag kan tänka mig är
    -infektion i halsen (då får hon penicilin)
    -kolla så inget har fastnat i gommen eller längre in som du kan se/känna, då kan dom dregla..
    -Nyser hon? Då kan det vara noskvalster (penicilin då med..)

    Men jag hoppas förstås att hon är frisk redan! =)

    Kramar, miss ya!

    SvaraRadera
  2. Hinner du inte med bloggen baby!
    När kommer du hem till Sverige? Vi tänkte ha inflytt.fest snart, hade vart sköj om du kom! =)

    Love love love!

    SvaraRadera
  3. heeej :)
    jorå det går bra inför studenten! har fixat allt till balen, har bara lite till utspringet kvar! :)
    jag vet inte riktigt vad jag önskar mig, pengar främst men sen funkar det alltid med presentkort....
    hoppas du har det bra i norge! :)hare bäst! kraam! :)

    SvaraRadera
  4. Det Var allt en fin bild asså!!!Puss

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.