torsdag 4 juni 2009

bættre sent æn aldrig

Nu blir det norska bokstæver hær då !
Det e inte mycket som sker hær, æven fast jag inte skriver. Jag har væntat på løn och sen efter den så har jag bara inte orkat ringa efter internet. Nu ska jag hem till sverige på tisdag OCH JAG LÆNGTAR EXTREMT.
Dagarna går åt till att gå promenader med Kitty, stæda, æta, bajsa,kissa och sooova! samma varje dag. Helgerna e jag med Linda och kanske festar. Oslo e en fin stad då och nu har vi haft fina soldagar och då åkte vi ut till gressholmen och solade, dock bada jag inte!! Jag e ingen badmænniska isf ska det vara 30g. Det var precis som det låter Mycket gress och grønt, hemskt utedass och ingen bra kiosk.
Efter vart ska jag skaffa internet och blogga mer, plus visa bilder på hur jag bor.
ha de gott allt folk, till dom som fortfarande besøker mig :-)
kraaams! / E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.