torsdag 2 april 2009

singel forever, whatever..

Bra saker att vara singel (enligt mig)
- Slippa störa mig på tandkrämslem i handfatet
-toasitsen, va fan kan man aldrig lära sig det
-fyllebråk (gud va singel är gött då)
-pengaprat , det är alltid tjat om pengar om man bor ihop. (om man inte är rik då)
-fri som en fågel..
-KK o man slipper såra någon.
-köpa hur mkt kläder o skor man vill utan klagomål
-gå med päls på benen o vara hur sunkig som helst
-slippa störande snarkande på natten
-Öl-andedräkt
-presentera för min jobbiga släkt..
Förhållande
-skönt att ha någon o tycka om rrriktigt mkt
-mys o sex är nemasproblemas - man slipper jaga när kåtheten kommer smygandes.
-Få presenter o mer pengar att spendera haha..
- Ha någon att resa upptäcka saker med
-Tryggheten

nja, så singel ett bra tag till skulle jag tro.. :-) Vad tycker ni, har jag glömt nåt?

2 kommentarer:

  1. haha vilken otur du verkar ha haft med förhållanden. har aldrig stött på de där jobbiga sakerna som du skrev. eller jo en sak. PENGAR! vilket får mig att komma på det där med KK.. inte för att det är samma sak men om man blev prostituerad så kunde man kanske slippa pengabråken..hm.. *mikaela är trött och tänker vilt*

    SvaraRadera
  2. just ja. något som är positivt med att vara singel (enligt mig) är nog att man kan flirta vilt. jag gör det rätt bra nu med, omedvetet såklart och det känns inte helt okej. det saknar jag att kunna göra!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.