onsdag 1 april 2009

tomt i huvudet

Bloggandet har blivit sämre!
kanske för att man börjat på att fått ett liv, mer tid åt annat t.ex pengar, jobb.
Idag har jag glidit ; drukit vin o kört massa bil i stan o gjort de jag skulle. Suttit på
gabbes o hört på roliga samtalsämnen..
Detta har fått mig o tänka på vad jag önskar mig

listan
- Om jag inte blir fotograf eller också blir det så ska jag utbilda mig till hälsocoach (anna skipper) hon är en kvinna man skulle vilja vara bland ungdomar o tröga pensionärer.. På hennes hemsida finns produkter hon använder.
Kastrull som bevarar näringsämnerna i maten
En maskin som gör grönsaksjucie ( bara slänga i vad man vill ) och sen en blender som man gör smothie med. Ett Måste i varje kök tycker jag båda två. Tänk vad gott. - ska införskaffa mig en balansboll (skitbra situps, som man känner av) o två olika hantlar. 5kg o 10kg. PÅTAL om att flytta Undra vad pappa gör med mitt rum? (oj vad planer han fick nu) TACK FAR / GOD NATT

2 kommentarer:

  1. haha har du drukigt vin OCH kört en massa i stan..låter bra! =)

    SvaraRadera
  2. hahaha OJ lät kul nu när jag såg det ;-D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.