måndag 6 april 2009

evelina sara johansson

Veckan har börjat, mycket o göra
dagens sämsta - stress, att jag Måste göra saker. Jobbigaste är o börja o ta tag i det, känner mig helt handikappad. Tvätt ska vi inte tala om, hur svårt kan det va lixsom, jag har 3meter ut till tvättstugan, precis i trappuppgången o vi bor på första också.. *skäms*
höjdpunkter - när sandra kom hit i fre (år sen känns det som) men det var som vanligt. Synd att vi inte ses så ofta o synd att pontus väcker en kl 7 på morgonen. Och när vi sjöng kareoke; visst att vi inte va bra men vi underhåller iaf ^^
njutningen? - jag borde säga solskenet eller sex men det var fan när jag bajsa på bakfyllan igår, det är njutning, älskar o bajsa när det "behövs"
dagens roligaste - När jag prata med angie igår o vi delade våra historier fylle - ligg /snoppar/sex akten/sämsta o bästa. Jag skrattar än.. :-)
Det tråkigaste - är att jag snart flyttar o att man tappar kontakten med många. Är man behov av pengar så är man!
Det som ska hända nu - är att vi ska ut o åka bil en sväng , att ringa o väcka sanna! / o att jag ska ta på mig kläder o inte gå i mjukis kläder hela dagen. /seeyou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.