söndag 12 april 2009

påsken i oslo

Flytten är färdig nu bor vi på carl berner.
Jättemysigt område som både jag o kitty trivs med många hundar i närheten. En stor park och en dal, som går som en grop. Varken jag eller linda har inte tänkt på att det är påsk utan ätit gott ute i alla fall. Inga påskkärringar eller påskmat hehe, men det går ingen nöd ändå.
Nackdelen nu är att jag inte har något internet så nu sitter jag hos linda o kör en snabbinfo här.

- imorgon blir det lugnt, hoppas på fint väder. Ska fixa mina kläder, ligger hursom.
- på tisdag ska jag sätta igång och fixa med skattekort o åka till jobbet. Sen blir det visning på rummet. Har en del och ordna med som sagt.
-Onsdag ska vi ordna med deppon på lägenheten.
har inget mer o berätta, har dock ont i fötterna efter utekvällen på påskafton. Tyvärr inget speciellt förutom de gamla vanliga äcklen som ska ragga på en. jaja
Hoppas alla nära o kära vänner och familj har det bra!
kommer snart bilder! /Evelina

4 kommentarer:

  1. Åhhh, miss U allready! va längesen vi sågt med ju.. =P
    Väntar på bilder! pussa Kitty från mig!
    Puss å kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Jaså. vad bra! Fick du fulltid direkt eller blir det extra? Vart ligger barhagen?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.