torsdag 2 april 2009

FRÅGA PAPPA

Ja videoklipp kommer..
Han vet inte vad som väntar sig när det är ny månad :-)
*Jämförde du mig med andra barn?
Vilket ord sa jag mycket?
*Vilken period i mitt liv var jag jobbigast?
Varför valde ni namnet Evelina?
*Vad skulle du lära mig nu som du inte gjorde när jag var liten?
Tycker du att jag är bortskämd? på vilket sätt`?
*Vad skulle du säga till min blivande man för att göra gott intryck?
Vilken kändis passar in på mig?
*Vem är jag mest lik dig eller mamma?
Skulle du vilja ha pengar av mig om jag vann några miljoner?

detta blir kul...

1 kommentar:

  1. Men vi ska ju flytta hem nu! Tänkte prova på det iaf. Joel kan pendla eftersom han har nattjobb och bara jobbar varannan vecka. Vi saknar ju sverige :P

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.