tisdag 7 april 2009

utmanning innan läggdags

Utmanad av : http://gadh.blogg.se
Svara på frågorna.
Välj ut fyra stycken att utmana.
Skriv till dem att de är utmanade.
Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Frågorna lyder
Vilken mat äter du ofta? - Ja jag äter fisk väldig mycket, kan aldrig tröttna på det. Jag provar mig fram väldig mycket, biffar, grytor, o soppor har jag blivit höjdare på nu (skrytit färdigt nu) haha
*När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av? När jag var hos farmor sist så tog jag ut tallrikarna o diskade faktiskt så ja jag hjälper till.
*Vart sitter du helst när du bloggar?
I soffan det är mest bekvämt!
*Köper du triss-lotter ofta? Tyvärr, tycker det är onödigt om jag inte vinner, spelar hellre på hästar.
*Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Var nog vimmerby när jag var 9år , tyckte det var mysigt o fina minnen som jag kan minnas tillbaka till o som man blir glad av :-)
*Vilken TV kanal tittar du mest på?
tv4, tv4plus är mest skit på de andra men Mest så är det fyran!

Jag utmanar : sofia, jessica, elin, sanna

1 kommentar:

  1. Kul att du antog utmaningen och kul att läsa dina svar! =D PUSS!!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.