måndag 6 april 2009

hälsa !

Istället för att jag ska skriva om massa produkter så ger jag länk iställethttp://simplypure.se
En sida om Ren hälsa för huden, alltså eco igen då :-) Bra schampoo, hårfärg (dock dyrt), smink, lotion o sånt. Finns en hel del, jag har inte provat nåt men jag tänkte på hårfärgen. Mitt hår allså, sen jag börja färga själv så ser det så livlöst ut efter ett tag. Det är ju snyggast när de är nygjort men blir snabbt fult igen. DÄRFÖR, tänkte jag på ekologisk hårfärg, kanske jag provar någon gång i framtiden.

Förövrigt så sitter jag uppe sent men ska snart lägga mig.
Kitty snuttar gott i den stoora soffan men jag ska bära in henne till mitt rum. I morgon blir det till att rensa o packa ner saker (inte så mkt då för jag ska bara ha med mig de jag känner som jag behöver) Men får ju passa på när pappa ska hyra kärra ! Oslo igen då, o det känns faktiskt skönt o komma härifrån speciellt när man skämde ut sig med "jhonny cash på kareoken" men också att få ha mitt egna utan en tjatig förälder.
/ go natt hoppas ni sover gott mina vänner <3

1 kommentar:

  1. hmm vad menar du med att jag va poppis?? har ju bara haft 16 besökare.. haha inte mycket alls.
    kram kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.