onsdag 21 januari 2009

Vårkänslor

pratas det om på radion idag o Visst jag fick en sådan känsla igår på gymmet.
Konstigt nog, där det ska lukta svett o människor som går från maskin till maskin. Jag lukta inte vår men förmiddagssolen lyste in i hela lokalen o det kom en del härliga killar som var parfymerade. Om det är något som får mig i stim så är det herrparfym. Våren vill alla vara fresha o lukta gott, klä sig i fresha färger o jag "vilade ögonen i soffan" och drömde om utomlands, faa* va jag vill åka. Nu är det dags att kolla in vårkollektionen på stan
MEN på the voice sa Josefin Crafoord att "princesslooken är ute i år" Hon trodde på svart-vit i klädesväg, det har vart mycket i inredning men det var hennes spådom.
Medan jag var inne på Gina o kolla vårkläder - verkligen 90talsfärger Ni vet de där joggingdresserna som fanns i "mesiga" färger. Sådanna färger, KUL, jag passar inte i det då önska jag att jag hade vart mulat eller latinobrud. Tycker det är snyggt med sånna färger då.
MEN man behöver inte följa modet själv, kan vara min egna modeikon ;-)
Vad säger ni girls är modet på eran sida? Har ni fått vårkänslan i kroppen? / e <3

1 kommentar:

  1. haha nä svett luktar då inte vår.. hihi
    men hallåå kan inte jag oxå få lite vårkänslor hit, här är det ju bara lite snö här och var och minusgrader, ingen sol heller. =(

    hahahah latinobrud.. ja du, jag är latina, men ack vad jag haaatar dom där 90tals färgerna!! kan bara inte ha dom, max att jag skulle ha typ rosa eller KANSKE turkos, men nä... beror på hur dom ser ut..
    Men jag håller med mörkare människor passar grymt bra i starka färger, men fan vad dåliga vi är på att använda dom. haha..
    JAg har inte fått vår känslor än och nej modet är verkligen inte på min sida, men å andra sidan så känns det som att den aldrig är det. hi hi =) Jag följer min egna stil blandat med lite av dagens mode.
    Kraaam på dig.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.