lördag 3 januari 2009

killar killar killar

" Aldrig nöjd "
Min kravlista på min mr right, haha undra om det finns någon sådan?
För skoj skull, får vi se om ni håller med mig...
Jag delar upp det i olika kategorier.

UTSIDAN
Längden gör mannen ( inte för att jag är lång, men varför ska man vara ett långt eller kort par)
Frisyren - Hatar den där sliskiga frillan med 1 ton vax i, men inte heller "skitsamma" Lagom :-)
Kläderna - Han ska inte älska o shoppa men veta hur man matchar på ett lagom sätt
Ingen fjolla - Lite mothugg måste jag ha o Jag är Kvinnan i förhållandet. Spegelapa går bort!
Kropp o hud / en del vet inte skillnaden på gränsen; att vara manlig men fresh.
Muskler - Ja det är ju ett plus Men jag vill ha lite o greppa i ;-)
Tatuering o piercingar är rätt sexigt på en del men inget krav ! (går ju alltid övertyga)
INSIDAN
De första Ingen Toffel
snäll, gullig, lite barnslig
Inte vara snål (bara för att han är mannen så ska inte han pröjsa hela tiden såklart)
Han ska veta hur man tar på en kvinna, inte bara sexuellt ( allså inget tafatt, eller desperat kläm kläm lixsom)
Humor är Viktigt - Ha kul ihop
Självkänsla på ett sätt som inte blir drygt
Målmedveten - Aldrig att jag vill ha någon som inte vet vad han vill, eller göra.
Flexibel - kunna flytta på sig, åka iväg på spontana saker osv
Ärlighet o tillit - det varar ju i längden o ett förhållande funkar inte annars
Tuff/social/ utåtriktad - Lite go go go och det ska vara lättsamt i hans sällskap
INTRESSEN
Här är den biten då jag inte bryr mig så mycket. Utan vi behöver inte hänga ihop jämt.
Sport är ju kul ;-)
Vad tycker ni ? Något o tilllägga eller ta bort? ;-) / E <3

3 kommentarer:

  1. hahaha här har vi inga dåliga krav... inte undra på att du är singel. hahaha. älskar dig snutt.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig på allt, förutom lite med intresse. Måste ju ha liite gemensamt, det är viktigt. Är du kul om man tycker om att göra samma saker som man kan göra ihop. haha, hoppas du fattar hur jag menar!! =)

    Och du, han finns därute, nånstans! ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  3. det var prima krav det. Jag håller med. Visst, man kan nog inte få allt men man kan ju önska!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.