måndag 26 januari 2009

telefonförsäljning

Jag har aldrig hört en telefonförsäljare från..öö Kommer inte ihåg, säga mitt namn så många ggr på 6min. Nu har jag gått med på att det ska skicka hem något till oss Men som inte är bindande utan man tar beslutet här hemma. För du har pojkvän kanske? Ne okej då blir det lite billigare i telefonräkningen då he he. ( Inte direkt men men) haha.
Och sen ska man gå med på ett avtal i telefonen. Jag avbryter honom efter han läst hälften
- Men du vänta lite, vi blir inte bindande till något just nu för då blir jag halshuggen när han kommer hem efter jobbet. Nejdå Evelina du ska nog vara levande idag o ha en fin dag, PUSSHEJ
-...mmm hejj / E<3 HAHA
Fan att jag alltid är trevlig emot sånna också..

1 kommentar:

  1. Haha! Telefonförsäljare, jag säger då det! =P

    Missade ditt samtal igår.. Hur jobbas det i v, alltså, när har du hundvakt? När ska vi träna och när ska vi ses? =D Jag jobbar 16-21 imorrn och på ons, på tors slutar jag vid 14! =)
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.