fredag 2 januari 2009

en dag på jobbet

Det har gått som på räls idag o vi har haft många diskussioner under dagens lopp.
" Vuxenrumpor " att jobba inom vården.
" Svärmor skandaler " hennes fajt med svärmor
" Barns attityd "
"sex" - Therese som jag jobba med berätta om en kvinna i 40års åldern som hade sagt
- Jag måste hitta ett nytt sätt o sex med min man, det går inte.
Therese säger - Nehe vadå? vad är det som är fel?
- Ne det är så...när vi har sex så hänger hela livmodern utanför.
Therese: Vad säger du? det måste du ju gå till en läkare Du måste kolla upp det.
Kvinnan tittade genant o var inte van o prata öppet om det. Hon var uppfostrad på ett sätt som det skulle yshas om sex o "kvinnoproblem". Dåå vände det i min mage.
Jag tål det mesta men allså detta lät hemskt, hemskt för denna kvinnan också. Puh! / E <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en trevlig nyårs afton du med:)
    Ja den där turken han borde få smisk hahah.
    Kraam:)

    SvaraRadera
  2. O'yeah party folk it is! ;)
    Men asså har du varit hos oss i vår lya? eller typ i branäs?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.